Кошик порожній
Електромобіль: кабель та типи роз'ємів для заряджання електрокара : електромаркет ELMAR Україна
01/05/2023

Роз'єм типу 2 є стандартом
Роз'єм типу 2 є стандартом, обраним Європейським союзом для зарядних станцій для електромобілів. Які його точні характеристики і зарядна здатність?
Від CHAdeMo до Combo CSS і Supercharger, коли робота надходить до електромобілів, створюють кілька категорій зарядних роз’ємів і систем. Хоча їх призначення завжди одне і те ж — для підзарядки електромобіля або підзаряжаного гібрида будинку або на громадській зарядній станції — відсутність єдиного стандарту не облегчає життя власникам електромобілів. Тем не менше, всі ці різні роз'єми мають одне і тут же ціль. У багатьох випадках, помімо зарядки акумуляторів, вони також можуть зв'язуватися з транспортними засобами, щоб регулювати рівень максимального потоку і дозволяти або перешкоджати вимкненню транспортних засобів. Вони також спроектовані так, щоб бути дуже прочними, щоб витримати багатократне підключення і відключення з протягом часу.
Тепер у справу ввійшла Європейська комісія. Щоб просунути електромобільність, вони заявили про свою підтримку стандартного роз'єму ще в 2013 році. Серед безлічі типів роз'ємів, доступних на ринку, Комісія вибрала тип 2 в якості європейського стандарту для всіх електромобілів і зарядних станцій. Ідея полягає в тому, щоб забезпечити до 2025 року сумісність між різними транспортними засобами та типами зарядних станцій, що сьогодні далеко не так.Разъем Тип 2: характеристики і робота
На відміну від інших стандартів, перевага роз'єму типу 2 полягає в тому, що він адаптований для більшості випадків використання власниками повністю електричних або гібридних транспортних засобів з акумуляторною батареєю. Таким чином, його можна використовувати як для повільної зарядки будинку за допомогою класичної розетки або зарядної станції настенного типу, так і для зарядки на багатьох громадських зарядних станціях. Також званий «зарядним пристроєм Меннекеса», роз’єм типу 2 оснащений напівконтактним роз’ємом, що дозволяє пропускати однофазний змінний потік до 70 А і трьохфазний потік до 63 А з максимальною напругою 500 В. Таким чином, він забезпечує максимальну потужність 43 кВт.
Мощності, передаваемой через роз'єм типу 2, більш ніж достатньо для швидкої зарядки.
Скільки часу потрібно, щоб зарядити електромобіль за допомогою роз'єму типу 2?
Мощность, передаваемая через роз'єм типу 2, більш ніж достатня для швидкої зарядки. Наприклад, New ZOE може заряжати до 125 кілометрів всього за одну годину, підключений до громадської зарядної станції потужністю 22 кВт.
У загальному, коли батарея вже заряджена на 80%, що залишилися 20%, заряджається повільніше, незалежно від того, який тип роз'єму використовується.
На фото: Домашня зарядна станція Mobility LAPP = зручність, безпека, надійність заряджання електромобіля будинку : ELMAR. За матеріалами LAPPMOBILITY
Домашні зарядні станції типу Wallbox також зазвичай використовують роз'єм типу 2. Це ж саме можна сказати і про багатьох громадських зарядних станціях. Все, що вам потрібно для підключення вашого автомобіля, — це правильний зарядний кабель; зазвичай надається при покупці автомобіля. Тип роз'єму не впливає на вартість установки зарядної станції.Разъем Combo 2: все про швидку зарядку
Разъем типа 2 ізначально використовувався тільки з змінним потоком. Тому, щоб використовувати його, транспортний засіб повинен бути оснащений зарядним пристроєм для перетворення змінного потоку з мережі в постійний ток для зберігання всередині акумулятора. Але це зробило його несумісним із системами швидкої зарядки, які засновані на прямій передачі постійного потоку високої інтенсивності.
Для вирішення цієї проблеми був розроблений новий варіант роз’єму типу 2. Він називається «Combo 2 Connector» або «CSS Type 2 Connector» у зв’язку з абревіатурою (Combined Charging Systems).
Комбіновані роз'єми мають на два контакти більше, ніж стандартний роз'єм типу 2. Вони служать вторинним роз'ємом для використання з системами швидкої зарядки, миттєво перетворюючи змінний ток в постійний перед відправкою його на акумулятор.
Сумісність і адаптери
Хоча роз'єм Type 2 і його варіант Combo, призначений для швидкої зарядки, покликані стати встановленим європейським стандартом, деякі розетки і точки зарядки, як і раніше, вимагають використання різних роз'ємів. Поки стандарт не стане всюдисущим, водії завжди можуть вдатися до адаптерів: наприклад, щоб підключити автомобіль з роз'ємом типу 2 до зарядної станції, оснащеної старою розеткою типу 3. Цей тип адаптера можна придбати в спеціалізованому магазині. Використання таких адаптерів є безпечним для автомобіля і не впливає на тривалість або вартість зарядки.
Частка продажів електромобілів у Європі
- Електромобілі становили понад 29% від загального обсягу продажів легкових автомобілів у Європі у четвертому кварталі 2022 року.
- 2022 року китайські бренди електромобілів продали в Європі близько 58 000 одиниць.
- Очікується, що продаж електромобілів у Європі перевищить 4 мільйони одиниць у 2023 році.
Продажі пасажирських електромобілів* (EV) в Європі в четвертому кварталі 2022 року зросли більш ніж на 34% порівняно з аналогічним періодом минулого року і в 2022 році досягли понад 2,7 млн одиниць, згідно з останнім дослідженням Counterpoint Global Passenger Electric Vehicle Model Sales Tracker. Акумуляторні електромобілі (BEV) продовжували збільшувати свою частку, збільшившись на 36% у річному обчисленні і склавши майже 63% всіх продажів електромобілів, тоді як решта припадала на гібридні електромобілі, що підключаються (PHEV). Німеччина була найбільшим ринком електромобілів у Європі з майже 39% від загального обсягу продажів, за нею прямували Великобританія та Франція. Німеччина також залишалася найбільш зростаючим ринком електромобілів у Європі в четвертому кварталі 2022 року зі зростанням на 75% у річному обчисленні, тоді як загальні продажі легкових автомобілів у Норвегії та Швеції мали найвищу частку електромобілів на континенті. За брендами Tesla вдалося обігнати Mercedes Benz зайняти перше місце в Європі.
Коментуючи динаміку ринку, аналітик-дослідник Абхік Мукерджі сказав: «Продажі електромобілів у Європі зростають повільніше, ніж очікувалося.Але оскільки багато європейських брендів планують перевести більшість своїх моделей на електричні до 2025 року, ми очікуємо, що продаж електромобілів збільшиться в найближчі два роки. Європейським автовиробникам потрібно уважно стежити за китайськими конкурентами. Більшість китайських брендів, таких як BYD, Lynk, NIO та XPeng, дебютували в Європі в 2021 році, продавши в сукупності трохи менше 21 000 електромобілів. У 2022 році китайські бренди продали майже 58 000 електромобілів, зайнявши понад 2% ринку. Очікується, що за поточної траєкторії їхня частка подвоїться і становитиме приблизно 5% до кінця 2023 року».
Огляд ринку електромобілів у Європі
Tesla стала найбільш продаваним брендом електромобілів у Європі в четвертому кварталі, скинувши Mercedes Benz. Модель Y Tesla також стала продаваним електромобілем в Європі в четвертому кварталі і за весь 2022 рік, за нею послідувала модель 3. Виробничі потужності заводу Tesla в Берліні в листопаді 2022 досягли 3000 одиниць на тиждень. Завод зіграв вирішальну роль у Tesla стає брендом електромобілів, що найбільше продається.
Продажі електромобілів Volkswagen зросли майже на 48% у річному обчисленні в четвертому кварталі, що допомогло йому залишатися другим брендом електромобілів, що найбільше продається в Європі. Volkswagen очолює свої моделі ID, і випуск оновленої версії моделі ID.3 допоможе бренду утримувати свої позиції міцніше.
Mercedes-Benz продав понад 76 000 електромобілів у Європі протягом четвертого кварталу, що на 46% більше, ніж у попередньому році. Найбільш популярними моделями були A-Class, EQA і GLE-Class.На PHEV припадало майже 67% продажів електромобілів Mercedes у четвертому кварталі. Tesla та Volkswagen відсунули Mercedes на третє місце у четвертому кварталі 2022 року.
10 найкращих моделей Європи
Обговорюючи перспективи ринку, старший аналітик Сумен Мандал сказав: «Електромобілі становили понад 29% від загального обсягу продажів легкових автомобілів у Європі у 4 кварталі 2022 року. Ми очікуємо, що у 2023 році в Європі буде продано понад 4 мільйони електромобілів. становить загрозу для місцевих виробників. Lynk & Co, дочірня компанія Geely Holding, продала більше 20 000 PHEV протягом четвертого кварталу 2022 року, а її модель Lynk 01 увійшла до списку 10 найпопулярніших моделей електромобілів у Європі. Впровадження суворих законів щодо обмеження викидів вуглецю робить виробництво акумуляторів дорожчим у Європі, що робить електромобілі європейського виробництва дорожчими, ніж імпортовані з Китаю електромобілі. Якщо не буде запроваджено політику щодо імпорту автомобілів, продажі китайських електромобілів продовжуватимуть зростати по всій Європі».
* Продаж ставляться до оптовим цифрам, тобто. постачання з заводів відповідними брендами/компаніями.
* Країни цього дослідження включають Австрію, Бельгію, Болгарію, Хорватію, Чеську Республіку, Данію, Естонію, Фінляндію, Францію, Німеччину, Грецію, Угорщину, Ірландію, Італію, Люксембург, Нідерланди, Норвегію, Польщу, Португалію, Румунію, Словаччину, , Іспанія, Швеція, Швейцарія, Великобританія та Україна.
*Для електромобілів ми розглядаємо тільки BEV та PHEV. Гібридні електромобілі та автомобілі на паливних елементах (FCV) не охоплюються цим дослідженням.
За матеріалами з відкритих джерел
Коментарі
Не знайдено дописів