Кошик порожній
Юридичним особам
Юридичним особам
- 1. Оплата за товар здійснюється на підставі сформованого Рахунки-фактури відповідно до заявки покупця;
- 2. Терміни постачання зазначаються в рахунку і обов'язкові для виконання компанією;
- 3. Термін дійсності Рахунок-фактури вказаний в ній. При закінчення строку дії Рахунок-фактура анулюється і товар знімається з резерву;
- 4. При оплаті Рахунок-фактури пізніше зазначеного терміну її дії знімає зобов'язання з компанії по поставці товару в запропонованих раніше цінах і зазначені терміни.
- 5. При оплаті "простроченої" Рахунок-фактури передзвоніть менеджеру, якому Ви робили замовлення і отримайте усного підтвердження на можливість поставки товару або формування нового Рахунку;
- 6. Всі документи (Податкова накладна, Видаткова накладна) формуються згідно з Правилами бухгалтерського обліку.
Нагадуємо, що Асоціація Світлотехніка є Товариством з обмеженою відповідальністю є платником Податку на додану вартість і Податку на прибуток на загальних підставах.
Товариство з обмеженою відповідальністю
"АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"
02121, м. Київ, вул. Харківське шосе
201-203, літера 2А'
тел. (044) 461-9818, факс (044) 461-9088
Р/р № 26007461736 в КРД „Райффайзен
Банк Аваль" м. Києва,МФО 380805,
код ЄДРПОУ 39393590