UA  Слава Україні! Героям слава! Ми сильні разом! 

УВАГА ! ₴₴₴ Ціни вказані з ПДВ станом на 01 жовтня 2025 року довідково та можуть бути змінені. >>>  Гуртові та роздрібні продажі за безготівковий розрахунок. НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ НЕМАЄ >>> Мінімальна сума замовлення становить не менше всього 500 ₴ >>> Для приватного споживача - з наявності або з поставкою "на замовлення" тільки якщо для нього буде зручно >>> Оновлено ціни на кабель LAPP на жовтень 25 року

 

26/02/2014
автор: ELMAR.COM.UA Будь-яке копіювання без посилання на сайт заборонено! Serg Kaidch

В рамках виставки компанією були представлені світлові рішення Light Recipe, які створюють оптимальне освітлення для кожного типу продуктів – фруктів і овочів, м'ясних виробів або борошняних з урахуванням їх особливостей. За даними досліджень, застосування різних сценаріїв освітлення дозволяє збільшити обсяг продажів окремих продуктів на 4,7%.

Для fashion-ритейлу компанія представила кілька рішень: CrispWhite, передає справжні кольори товарів без спотворень або деформацій, систему освітлення Light Signatures, що дозволяє вибирати будь-який відтінок спектру і колірну температуру для створення індивідуального світлового сценарію в різних просторах магазину, а також інноваційне рішення AmbiScene для роздягалень.

 

Логотип Филипс

 

 

 

Philips представила світлові рішення для підвищення продажів у торговельних мережах

Дюссельдорф, Німеччина – В рамках міжнародної спеціалізованої виставки з розвитку рітейлу Euroshop компанія Philips продемонструвала нове портфоліо світлових рішень для торгових мереж. Представлені інновації ще раз довели, що роль світла і світлових технологій в сучасному світі посилюється. Світ більше не використовується тільки для освітлення. Сьогодні він може бути інструментом маркетолога, власника магазину, способом навігації і навіть джерелом інформації. Нові світлодіодні рішення Philips для продуктового і fashion-ритейлу дозволять не тільки істотно заощаджувати електроенергію, але й допоможуть привернути увагу покупців, затримати їх у магазині і сприяти здійсненню покупки.

«На думку аналітиків, російський ринок рітейлу до 2016 року буде становити 932 млрд. доларів, а до 2022-го – 1 482 млрд доларів. За цей період його обсяг зросте більше ніж у два рази, що дозволить Росії зайняти п'яте місце в світі,– говорить Марина Тищенко, віце-президент і глава сектора Philips «Світлові рішення» в Росії та СНД. – Це обумовлює посилення конкурентної боротьби між ритейлерами, де кожен шукає нові способи залучення і утримання клієнта. При цьому мало хто замислюється, що правильно підібране світлове рішення може стати ефективним конкурентною перевагою».

На виставці Euroshop спеціально для продуктового рітейлу Philips представила нові світлодіодні світлові рішення LightRecipe, що підвищують привабливість свіжих продуктів, рішення LED Rose, сповільнює процес заветревания свіжого м'яса і придбання коричневого відтінку, а також концепт системи світлодіодного навігації та інформаційного оповіщення у магазинах.

Решение LightRecipe создает оптимальное освещение для каждого типа продуктов

 

Рішення LightRecipe створює оптимальне освітлення для кожного типу продуктів – фруктів і овочів, м'ясних виробів або борошняних з урахуванням їх особливостей. Завдяки передбаченій можливості зміни сценаріїв освітлення, що представляють собою оптимізований спектр видимого світла, рішення здатні підкреслити свіжість продукції на вітрині і підвищити продажу в супермаркетах. Згідно з дослідженням, проведеним спільно з Європейським Торговельним Інститутом (EHI) і одним з німецьких супермаркетів, застосування сценаріїв освітлення дозволяє збільшити обсяг продажів окремих видів овочів і фруктів на 4,7%, при цьому збільшуючи зростання прибутку на 3,5%.

Особливий інтерес викликало рішення LED Rose, сповільнює процес заветревания свіжого м'яса і зберігає свіжий вигляд тривалий час. Лабораторні тестування показали, що використання LED Rose дозволило збільшити термін зберігання на вітрині м'ясних виробів на 30%, порівняно зі строком зберігання при освітленні традиційними натрієвими лампами.

В fashion-ритейле освещение играет не менее важную роль

В fashion-ритейлі освітлення відіграє не менш важливу роль. У цьому сегменті компанія представила рішення CrispWhite, передає справжні кольори товарів без спотворень або деформацій, систему освітлення LightSignatures, що дозволяє вибирати будь-який відтінок спектру і колірну температуру для створення індивідуального світлового сценарію в різних просторах магазину, а також інноваційне рішення AmbiScene для роздягалень.

Важливість освітлення в примірочних доведена результатами опитування, проведеного у Великобританії фахівцями Philips. За даними опитування,майже 62% респондентів стверджують, що в примірювальній кабіні і перед дзеркалом у спальні речі виглядають абсолютно по-різному. Саме тому 45% опитаних воліють купувати одяг в інтернеті. Відповідаючи на запит ринку, Philips продемонструвала рішення AmbiScene для роздягалень, що дозволяє вибрати один з восьми різних світлових сценаріїв і побачити, як одяг буде виглядати в реальному житті. Коли покупці входять в примірювальну кабінку, їм потрібно просто включити відповідний режим освітлення за допомогою сенсорного екрану на дзеркалі. У числі доступних сценаріїв – освітлення на вулиці в денний і вечірній час, в приміщенні, на вечірці, а також світло, характерний для кожного з чотирьох сезонів року.

Когда покупатели входят в примерочную кабину, им нужно просто включить подходящий режим освещения при помощи сенсорного экрана на зеркале.

«За 11 місяців 2013 року тільки в Москві відкрилося 13 торговельних об'єктів загальною площею 371 тис. кв. м, що на 35% більше, ніж за аналогічний період минулого року, – говорить Марина Тищенко, віце-президент і глава сектора Philips «Світлові рішення» в Росії та СНД. – Ми з великою увагою стежимо за тенденціями і потребами ринку. Грунтуючись на результатах проведених нами досліджень та опитувань, ми можемо впевнено заявити, що правильно підібрані світлові рішення в ритейлі можуть не тільки створити незабутній досвід здійснення покупок, але і стати ефективним інструментом залучення нових клієнтів і підвищення продажів».

Коментарі

Не знайдено дописів

Нове повідомлення