Світло для продажу
В рамках виставки компанією були представлені світлові рішення Light Recipe, які створюють оптимальне освітлення для кожного типу продуктів – фруктів і овочів, м'ясних виробів або борошняних з урахуванням їх особливостей. За даними досліджень, застосування різних сценаріїв освітлення дозволяє збільшити обсяг продажів окремих продуктів на 4,7%.
Для fashion-ритейлу компанія представила кілька рішень: CrispWhite, передає справжні кольори товарів без спотворень або деформацій, систему освітлення Light Signatures, що дозволяє вибирати будь-який відтінок спектру і колірну температуру для створення індивідуального світлового сценарію в різних просторах магазину, а також інноваційне рішення AmbiScene для роздягалень.
Philips представила світлові рішення для підвищення продажів у торговельних мережах
Дюссельдорф, Німеччина – В рамках міжнародної спеціалізованої виставки з розвитку рітейлу Euroshop компанія Philips продемонструвала нове портфоліо світлових рішень для торгових мереж. Представлені інновації ще раз довели, що роль світла і світлових технологій в сучасному світі посилюється. Світ більше не використовується тільки для освітлення. Сьогодні він може бути інструментом маркетолога, власника магазину, способом навігації і навіть джерелом інформації. Нові світлодіодні рішення Philips для продуктового і fashion-ритейлу дозволять не тільки істотно заощаджувати електроенергію, але й допоможуть привернути увагу покупців, затримати їх у магазині і сприяти здійсненню покупки.
«На думку аналітиків, російський ринок рітейлу до 2016 року буде становити 932 млрд. доларів, а до 2022-го – 1 482 млрд доларів. За цей період його обсяг зросте більше ніж у два рази, що дозволить Росії зайняти п'яте місце в світі,– говорить Марина Тищенко, віце-президент і глава сектора Philips «Світлові рішення» в Росії та СНД. – Це обумовлює посилення конкурентної боротьби між ритейлерами, де кожен шукає нові способи залучення і утримання клієнта. При цьому мало хто замислюється, що правильно підібране світлове рішення може стати ефективним конкурентною перевагою».
На виставці Euroshop спеціально для продуктового рітейлу Philips представила нові світлодіодні світлові рішення LightRecipe, що підвищують привабливість свіжих продуктів, рішення LED Rose, сповільнює процес заветревания свіжого м'яса і придбання коричневого відтінку, а також концепт системи світлодіодного навігації та інформаційного оповіщення у магазинах.
Рішення LightRecipe створює оптимальне освітлення для кожного типу продуктів – фруктів і овочів, м'ясних виробів або борошняних з урахуванням їх особливостей. Завдяки передбаченій можливості зміни сценаріїв освітлення, що представляють собою оптимізований спектр видимого світла, рішення здатні підкреслити свіжість продукції на вітрині і підвищити продажу в супермаркетах. Згідно з дослідженням, проведеним спільно з Європейським Торговельним Інститутом (EHI) і одним з німецьких супермаркетів, застосування сценаріїв освітлення дозволяє збільшити обсяг продажів окремих видів овочів і фруктів на 4,7%, при цьому збільшуючи зростання прибутку на 3,5%.
Особливий інтерес викликало рішення LED Rose, сповільнює процес заветревания свіжого м'яса і зберігає свіжий вигляд тривалий час. Лабораторні тестування показали, що використання LED Rose дозволило збільшити термін зберігання на вітрині м'ясних виробів на 30%, порівняно зі строком зберігання при освітленні традиційними натрієвими лампами.
Важливість освітлення в примірочних доведена результатами опитування, проведеного у Великобританії фахівцями Philips. За даними опитування,майже 62% респондентів стверджують, що в примірювальній кабіні і перед дзеркалом у спальні речі виглядають абсолютно по-різному. Саме тому 45% опитаних воліють купувати одяг в інтернеті. Відповідаючи на запит ринку, Philips продемонструвала рішення AmbiScene для роздягалень, що дозволяє вибрати один з восьми різних світлових сценаріїв і побачити, як одяг буде виглядати в реальному житті. Коли покупці входять в примірювальну кабінку, їм потрібно просто включити відповідний режим освітлення за допомогою сенсорного екрану на дзеркалі. У числі доступних сценаріїв – освітлення на вулиці в денний і вечірній час, в приміщенні, на вечірці, а також світло, характерний для кожного з чотирьох сезонів року.
Коментарі
Не знайдено дописів