UA  Слава Україні! Героям слава! Ми сильні разом! 

УВАГА ! ₴₴₴ Ціни вказані з ПДВ станом на 01 жовтня 2025 року довідково та можуть бути змінені. >>>  Гуртові та роздрібні продажі за безготівковий розрахунок. НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ НЕМАЄ >>> Мінімальна сума замовлення становить не менше всього 500 ₴ >>> Для приватного споживача - з наявності або з поставкою "на замовлення" тільки якщо для нього буде зручно >>> Оновлено ціни на кабель LAPP на жовтень 25 року

 

30/07/2014
автор: ELMAR.COM.UA Будь-яке копіювання без посилання на сайт заборонено! Serg Kaidch

Вперед у майбутнє: світлодіодна навігація в музеї

Новина про результати дослідження, проведеного компанією Philips у співпраці з музеєм історії науки Бурхаве (Лейден, Нідерланди) в червні 2014 року. Експерти з'ясували, що 7 з 10 відвідувачів музею вважають за краще отримувати інформацію про експонати виставки на свій смартфон, що реагує на їх розташування у виставковому залі.

50% всіх опитаних стверджують, що вони хотіли б отримувати релевантну інформацію в залежності від свого місця розташування і використовувати цю можливість не тільки в музеях, але і лікарнях, торгових центрах, супермаркетах.

Логотип Филипс

 

30 липня 2014 року

 

Амстердам, Нідерланди – Компанія Philips, світовий лідер в області світлових рішень, поділилася сьогодні за результатами дослідження, проведеного у співпраці з музеєм історії науки Бурхаве (Лейден, Нідерланди) в червні 2014 року. Експерти з'ясували, що 7 з 10 відвідувачів музею вважають за краще отримувати інформацію про експонати виставки на свій смартфон, що реагує на їх розташування у виставковому залі. У дослідженні Philips взяли участь 150 осіб різного віку.

Эксперты выяснили, что 7 из 10 посетителей музея предпочитают получать информацию об экспонатах выставки на свой смартфон, реагирующий на их местоположение в выставочном зале

Опитування відвідувачів Музею був проведений в рамках виставки «100 років інновацій Philips», де компанія в тестовому режимі встановила інноваційну систему світлодіодного освітлення з функцією навігації та інформування. На вході відвідувачам надавався планшет зі спеціально встановленим додатком, наповненим мультимедійною інформацією для більш повного ознайомлення з експонатами: новими відомостями, зображеннями, саундтреками.

Система освітлення Philips працює наступним чином: світлодіодні світильники в музеї, функціонуючі як маяки, визначають місцезнаходження відвідувача виставки та найближчий експонат. Завдяки спеціальним додатком, яке взаємодіє з системою освітлення, відвідувачі можуть орієнтуватися в просторі, та отримують додаткові цікаві відомості до звичайного музейному опису того чи іншого експоната виставки.

Система освещения Philips работает следующим образом: cветодиодные светильники в музее, функционирующие как маяки, определяют местонахождение посетителя выставки  и ближайший экспонат.

Дослідження виявило, що 67% гостей музею високо оцінили нововведення і раді, що планшет з додатковою інформацією видається на вході. 63% стверджують, що це зробило їх візит більш цікавим і приємним, а 50% відвідувачів молодше 50-ти років заявили, що завдяки такому рішенню готові відвідувати музеї і виставки частіше. Особливо позитивно була сприйнята можливість створення власного маршруту у виставковому просторі, що стало можливим завдяки інноваційній системі світлодіодним навігації Philips.

«Результати дослідження свідчать про те, що нам слід змінити ставлення до освітлення. Світ більше не просто перемикач на стіні. Сьогодні ми створюємо інноваційні енергоефективні світлові рішення, які можуть не тільки забезпечувати якісне освітлення, але і працювати як навігаційний комплекс. Світлодіодні світильники об'єднуються в інтелектуальну систему і дозволяють людям орієнтуватися в будь-якому просторі: музеї, супермаркеті або аеропорту», - говорить Джелла Сигерс, експерт компанії Philips «Світлові рішення».

50% всіх опитаних стверджують, що вони хотіли б отримувати релевантну інформацію в залежності від свого місця розташування і використовувати цю можливість не тільки в музеях, але і лікарнях, торгових центрах, супермаркетах.

«Тепер ми знаємо, що інтерактивна інформація надихає людей на більш часте відвідування музеїв. Особливо важливо, що інноваційні технології приваблюють молодих відвідувачів, які, за статистикою, набагато рідше стають нашими гостями, - каже Дірк ван Делфт, директор музею Бурхаве. – Не можна не відзначити також той факт, що це унікальне рішення в той же час є енергоефективним і дозволяє нам скоротити витрати на освітлення. Це величезний плюс».

Дане рішення встановлено в музеї вперше, і завдяки цьому досвіду експерти Philips з'ясували, як відвідувачі будуть сприймати нову систему освітлення і взаємодіяти з нею. Для музею це в свою чергу є унікальним шансом оцінити технологію і з її допомогою зробити проведення часу людей більш цікавим, а орієнтування в просторі інтуїтивним. Навігаційна технологія буде тестуватися в музеї до кінця 2014 року.

За більш детальною інформацією звертайтеся до представника Philips:

Олеся Кравченко-Фісун

Тел: +38 044 469 10 03

Моб.: +38 095 280 29 70

Про компанії Royal Philips

Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) – це міжнародна компанія, що працює в індустрії «здоров'я і благополуччя» і націлена на поліпшення якості життя людей шляхом впровадження значущих інновацій в галузі охорони здоров'я, споживчих товарів і світлових рішень. Штаб-квартира Philips знаходиться в Нідерландах, в 2013 році обсяг продажів склав 23,3 млрд євро, а в представництвах компанії працюють 113 000 співробітників у більш ніж у 100 країнах. Компанія займає лідируючі позиції в розробці обладнання для кардіології, невідкладної допомоги та медичного обслуговування на дому, в галузі енергоефективних світлотехнічних рішень та інноваційних систем освітлення, а також електробритв та засобів особистої гігієни, приладів і засобів для догляду за порожниною рота. Новини про компанії Philips ви зможете знайти на веб-сайті www philips ua / newscenter.

 

Нагадаємо, що ТОВ "Асоціація "Світлотехніка" є офіційним партнером компанії Philips в Україні. Постійно підтримуються товарні запаси ламп і світильників відомого бренду на складі в Києві. На порталі стартова ціна вказана оптова в грн/штуку з ПДВ. Оптовим покупцям надаються знижки. Замовити і купити лампи Philips та іншу продукцію можна за телефонами: Київ 593-9818 або +38(097)439-6335

 

Коментарі

Не знайдено дописів

Нове повідомлення