• 097 439-6335 Київ
  • Київ, вул. Автопаркова, 7 (М. Бориспільська)

  Слава Україні! Героям слава! Ми сильні разом! 

₴₴₴ Ціни вказані з ПДВ станом на 10 травня 2024 року довідково та можуть бути змінені. >>> Продаємо продукцію гуртовими партіями за безготівковий розрахунок. Мінімальна сума замовлення повинна становити не менше всього 500 ₴ >>> Для кінцевого -  споживача з наявності або з поставкою "на замовлення" тільки якщо для нього буде зручно >>>Оновлено ціни на кабель LAPP на травень 2024 року>>>з 01.05.2024 вступив в силу новий Тариф на продукцію Філіпс в Україні

  • Бренд
  • Виробник
  • Сімейство
  • Тип товару
  • Ціна
     – 
    • 10695.9₴
    • 60591.2₴

Перетворювачі частоти

Перетворювачі частоти - привід з регульованою швидкістю - (Altivar Machine variable speed drives) - використовуються для регулювання частоти обертання трифазних асинхронних двигунів з робочим напругою 220-240В та 380В частою мережі 50/60 Гц. Представляємо дві серії - перетворювачі частоти ATV12 і ATV320 виробництва Schneider Electric, які підтримуються на складі в Києві. Придбати частотний перетворювач необхідної моделі можна розмістивши замовлення на сайті або зробивши запит по контактним телефонам. Доставка, консультація фахівця, продаж частотних перетворювачів та пристроїв плавного пуску.

Частотні перетворювачі, як складська програма

Новинка складської програми нашої компанії – частотні перетворювачі для асинхронних двигунів. Інвертори (частотні перетворювачі) здійснюють інвертування робочих параметрів мережі живлення в необхідні електричні параметри для ефективної роботи електродвигуна. Із самої назви «частотний перетворювач» абсолютно зрозуміло, що цей прилад перетворює частоту мережі 50/60 Гц в якусь іншу. Інтервал частотного перетворення може становити від 0,1 до 800 Гц.

За визначенням, перетворювач частоти (ПЧ) (або частотний перетворювач) — це електронний пристрій, який перетворює змінний струм (AC) однієї частоти в змінний струм з іншого робочою частотою. Традиційно ці пристрої представляли собою електромеханічні машини (мотор-генераторна установка). Їх іноді називають динамічними Частотними Перетворювачами.

З винаходом твердотільної електроніки стало можливим створювати повністю електронні перетворювачі частоти, які часто називають статичними частотними перетворювачами (без рухомих частин).

Хоча принцип перетворення фіксованого напруги і частоти мережі у змінні величини завжди залишався практично незмінним, було багато покращень від перших частотних перетворювачів, які включали тиристори і аналогову технологію, до сучасних цифрових пристроїв з мікропроцесорним управлінням. Через постійно зростаючої ступеня автоматизації в промисловості існує постійна потреба в більш автоматизованому управлінні та постійному збільшенні швидкості виробництва, тому весь час розробляються кращі методи для подальшого підвищення ефективності виробничих підприємств.

Сьогодні трифазний двигун з керуванням Частотними Перетворювачами є стандартним елементом всіх автоматизованих технологічних установок, комерційних і громадських будівель. Високоефективні асинхронні двигуни, але особливо конструкції двигунів, такі як двигуни з постійними магнітами, ЄС-двигуни синхронні резистивні двигуни, що потребують регулювання з допомогою Частотних Перетворювачів, багато двигуни навіть не можуть працювати безпосередньо від 3-фазного стандартного джерела живлення.

Контроль швидкості електродвигунів

Різні терміни використовуються для систем, які можуть контролювати або змінювати швидкість електродвигуна. Найбільш часто використовувані з них:

  • Перетворювач частоти (ПЧ)
  • Привід з змінною швидкістю (VSD)
  • Привід з регульованою швидкістю (ASD)
  • Перетворювач частоти (AFD)
  • Частотно-регульований привід (VFD)

У той час як VSD і ASD відносяться до управління швидкістю в цілому, AFD і VFD безпосередньо підключений до регулювання частоти живлення двигуна. У цьому контексті абревіатура «Драйв» також використовується. Це формулювання охоплює силову електронну частину пристрої і допоміжні компоненти, такі як датчики струму, входи / виходи і людина-машина, інтерфейс (ЛМІ).

Навіщо використовувати контроль швидкості?

Існує безліч причин для налаштування швидкості привода:

  • Економія енергії і підвищення ефективності систем
  • Співвідношення швидкості привода з вимогами процесу
  • Співвідношення крутного моменту або потужності привода з технологічними вимогами
  • Покращити робоче середовище
  • Зменшити механічні навантаження на машини
  • Більш низький рівень шуму, наприклад, на вентиляторах і насосах

В залежності від застосування перевагою є той чи інший. Тим не менш, швидкість доведено, що управління дає значні переваги в багатьох різних додатках.

Як відрегулювати швидкість двигуна

Існує три основних технології для реалізації контролю швидкості, що використовуються в промисловості. У кожного є свої унікальні риси:

Гідравлічний

  • Гідродинамічний тип
  • Статичний тип

Вони часто використовуються в конвеєрах, особливо для землерийних машин у гірському обладнання. В основному це пов'язано з притаманною в обладнання гідроагрегат-складової чаасти.

Механічний

  • Пасові і ланцюгові приводи (з регульованими діаметрами).
  • Фрикційні приводи (металеві)
  • Механізм з змінною швидкістю

Механічні рішення як і раніше воліють багато інженери, особливо механічні інженери - для деяких агрегатів, в основному з-за їх простоті і низькій вартості

Електричний

  • Частотний перетворювач з електродвигуном
  • Сервосистемы (наприклад, сервоусилитель і серводвигун PM)
  • Двигун постійного струму з керуючою електронікою
  • Двигун з контактним кільцем (управління ковзанням з асинхронним двигуном з намоточным ротором)

Історично електричні пристрої для керування швидкістю були складні в обігу і дороги. Вони використовувалися для найскладніших завдань, де не було альтернатив.

Наведений перелік технічних рішень для управління швидкістю двигунів не є вичерпним і повинен дати уявлення лише про можливості.

Сучасні перетворювачі частоти

Сучасні перетворювачі частоти можуть застосовуватися для регулювання і підтримки швидкості або крутного моменту веденої машини з точністю до ± 0,5%. Це не залежить від навантаження порівняно з постійною швидкістю роботи асинхронного двигуна, де швидкість може варіюватися від 3 до 5% (ковзання) від холостого ходу до повного навантаження.

Виробники двигунів використовують різні концепції для досягнення високої ефективності в електродвигунах. Для користувачів може бути важко побачити основні переваги однієї технології по відношенню до іншої, але користувач напевно помітить, що для енергоефективних електродвигунів потрібні високі технології управління.

В принципі, майже всі двигуни можуть працювати з алгоритмами управління, спеціально адаптованими до кожного типу двигуна. Деякі виробники перетворювачів частоти пов'язують свій дизайн з вузькою групою автомобільних технологій, але багато виробників мають різні алгоритми, які вбудовані і вибираються при введенні в експлуатацію.

Для наладчика і споживача важливо, щоб перетворювач частоти можна було легко вводити в експлуатацію на основі даних, які зазвичай доступні для використовуваного типу двигуна. Після введення в експлуатацію користувач повинен бути впевнений, що система дійсно так проста, як і очікувалося. З цієї причини онлайн-вимірювання фактичного споживання енергії і легкий доступ до важливих даних про роботу системи є суттєвими.

Слід мати на увазі, що всі компоненти системи важливі для потенційної економія електричної енергії. За даними Німецької Асоціації електрики та електроніки виробники (ZVEI), приблизно 10% економії можна досягти, використовуючи високоефективні двигуни, 30% економії досягається за рахунок змінної швидкості, але до 60% потенційної економії досягається при розгляді всієї системи та оптимізації відповідно.

Популярні питання про Перетворювачі частоти