UA  Слава Україні! Героям слава! Ми сильні разом! 

УВАГА ! ₴₴₴ Ціни вказані з ПДВ станом на 16 червня 2025 року довідково та можуть бути змінені. >>>  Гуртові та роздрібні продажі за безготівковий розрахунок. НАЛОЖЕНОГО ПЛАТЕЖУ НЕМАЄ >>> Мінімальна сума замовлення становить не менше всього 500 ₴ >>> Для приватного споживача - з наявності або з поставкою "на замовлення" тільки якщо для нього буде зручно >>> Оновлено ціни на кабель LAPP на червень 25 року

 

07/03/2019
автор: ELMAR.COM.UA Будь-яке копіювання без посилання на сайт заборонено!

У 2011 році президент Барак Обама оголосив про те, що до 2015 року на дорозі має з'явитися 1 мільйон електромобілів (EVs). Схоже, ця мета досягнута до кінця 2018 року. Крім того, очікується, що до цієї дати два виробника продадуть понад 200 000 автомобілів, що призведе до відмови від федеральних податкових пільг для покупців. Отже, коли електромобілі стають звичайним явищем на наших дорогах, як ми доберемося до позначки в 2 мільйони? Експерти кажуть, що це поєднання більш дешевих батарей і більш надійною зарядної мережі, а також, що сьогодні спостерігається швидкий прогрес на обох цих напрямах.

Фото: Shutterstock / Chesky

Імпульс продажу EV почав значно зростати в 2016 році, підскочивши на 36 відсотків до більш ніж 158 000 одиниць. Крім того, в 2017 році спостерігалося додаткове зростання на 25%, а продажі в цьому році досягли майже 200 000. У 2018 році це зростання продовжилося: понад 190 000 електромобілів вже відігнали дилерські лоти на кінець серпня. Серпень також ознаменувався 200-тисячної продажем автомобіля Tesla, що призвело до відмови від федерального податкового кредиту в розмірі 7500 доларів США для покупців. Очікується, що до кінця року GM продажів досягне 200 000 одиниць.

Довгоочікуване нарощування виробничих потужностей Tesla для своєї нової флагманської моделі 3 зіграло велику роль в загальному обсязі продажів в 2018 році: 55 000 автомобілів було продано в період з січня по серпень, а щомісячний обсяг продажів досяг майже 18 000 в серпні.

Цікаво, що жодна з цих моделей 3s не була базовою моделлю вартістю 35 000 доларів, яку засновник компанії Елон Маск назвав проривом в технології та доступності за ціною кілька років тому. Ця модель не очікується до першого кварталу 2019 року. Замість цього стали пропонувати покупцям модернізовану версію вартістю 49 000 доларів, яка має більший акумуляторний блок, що пропонує велику дальність між зарядками і більший прибуток для Tesla.

Краща дальність, менше турбот

Ця велика акумуляторна батарея дає покупцям модернізованої моделі 3 пробіг в 310 миль, що значно вище, ніж у інших електромобілів, представлених зараз на ринку. Тим не менш, діапазон дальності покращився за всіма напрямами. Багато автомобілі в даний час пропонують близько 220 миль, які повинна дати базова модель 3. Це тільки один із способів, за допомогою яких сучасні електромобілі просуваються в порівнянні з моделями, проданими всього кілька років тому. У 2015 році, наприклад, Nissan Leaf - тоді самий продаваний в країні електромобіль - пропонував пробіг у 80 миль. Модель 2019 року, знаходиться зараз на виставкових залах, проходить до 150 миль, а в одного з найближчих конкурентів Leaf, Chevy Bolt, пробіг становить 238 миль.

«Переважна більшість електромобілів, які ви бачите в пропозиціях, знаходяться в 200-мильній діапазоні. Я не можу пригадати жодного, який буде під цим діапазоном через два роки», - сказала Хізер Фланаган, менеджер з інфраструктури для електромобілів ABB, великого постачальника зарядного обладнання.

Це зростання діапазону дальності був підтриманий швидким зниженням витрат на акумулятори, які тепер становлять менше 200 доларів за кіловат-година (квт-год) порівняно з 1000 доларів за кіловат-годину в 2010 році.

«Те, що розробляється та анонсується на 2019 і 2020 роки, буде мати більш високу ємність, так і більш низьку вартість», - сказав Фланаган.

Незважаючи на збільшення дальності, у Сполучених Штатах все ще відсутня комерційна інфраструктура зарядки, необхідна для підтримки значно більшої кількості електромобілів, які, як очікується, з'являться в найближчі кілька років. Bloomberg New Energy Finance очікує, що електромобілі будуть становити 11 відсотків усіх продажів легкових автомобілів, або приблизно 2 мільйони автомобілів, до 2025 року. В даний час робляться великі зусилля, які фінансуються з незвичайного джерела, для вирішення проблеми дефіциту обладнання для поставок електромобілів.

У першому з чотирьох інвестиційних циклів в рамках ініціативи Electrify America на суму 2 млрд. дол. США планується, що до червня 2019 року на 484 станціях у Сполучених Штатах будуть заряджатися 2000 електромобілів. Випадок, який виявив, що компанія запрограмувала свої дизельні автомобілі, щоб спотворювати дані про фактичні викиди під час щорічних випробувань. Спостерігачі бачать потенційну можливість того, що програма матиме серйозний вплив на доступність комерційних тарифів.

«Коли ви дивитеся на карту Electrify America для першого циклу, це дійсно вражаюче розгортання», - сказав Фланаган. «Коли ви думаєте про ще трьох з цих циклів, у вас є величезний потенціал, щоб дійсно перевести проблему занепокоєння по дальності в справжню дальність».

Серед встановлюваного обладнання буде декілька самих потужних зарядних пристроїв, представлених на ринку: 350 кіловат (кВт) від ABB. Транспортні засоби, здатні прийняти повну потужність обладнання, розганятися до 120 миль за 8 секунд. В той час, як жоден з автомобілів, представлених на ринку, не може скористатися перевагами такої високошвидкісний зарядки, електромобілі, які будуть випущені протягом наступних декількох років, будуть вже працювати. Між тим, ці станції, як і всі зарядний обладнання для електромобілів, автоматично знижують потужність, щоб відповідати можливостям транспортного засобу, яке воно обслуговує.

Зусилля Electrify America сподіваються заповнити критичний пробіл у доступності комерційної зарядки. У той час як більшість користувачів електромобілів будуть як і раніше виконувати більшу частину зарядки будинку, для підтримки майбутнього парку електромобілів необхідна надійна мережа обладнання в робочих і роздрібних умовах та вздовж автомагістралей між штатами. Edison Electric Institute (EEI), торгова група, яка представляє комунальні підприємства, що належать інвесторам, прогнозує, що до 2025 року буде потрібно 5 мільйонів портів для зарядки, щоб підтримати 7 мільйонів електромобілів, очікуваних на дорозі до кінця зазначеного року.

«Electrify America стане найбільшим інвестором в зарядну інфраструктуру до 2027 року і заповнить деякі прогалини вздовж автомагістралей», - сказав Джон Гартнер, директор по енергетичній практиці дослідницької фірми Navigant. «Комунальні послуги відіграють все більш важливу роль у справлянні плати з населення. Інші приватні інвестиції використовують вичікувальний підхід, щоб визначити, скільки інших зборів необхідно додати крім цих двох зусиль».

Приватні інвестиції стояли осторонь, тому що, по крайней мере, до сих пір перед ними стояло завдання отримати прибуток - або просто домогтися беззбитковості. При сьогоднішній стандартною шкалою тарифікації 50 кВт прибуток може бути швидко виснажена через плати за споживання у щомісячному рахунку за електроенергію власника зарядної станції. Коли тільки кілька транспортних засобів в місяць використовують певну станцію, модель використання цієї станції стає дуже різноспрямованою. Платежі по попиту, засновані на цих вершинах можуть знищити будь-які шанси на прибутковість.

«Одна з причин, по якій немає величезного приватного ринку, полягає в тому, що бізнес-модель настільки складна. Ми бачили, що приватний ринок не розробив спосіб заробити гроші», - сказав Келлен Шефтер, менеджер з стійким технологій EEI. «У найближчій перспективі багато з цих станцій будуть мати дуже низьку завантаження».

Деякі хотіли б, щоб електроенергетичні компанії стали більше брати участь у створенні інфраструктури зарядки. Однак є великі питання щодо того, як далеко вони зможуть проникнути на цей ринок. Чи повинні вони мати власну комерційну зарядний обладнання, наприклад, або навіть спеціалізовані зарядні пристрої, і яку частину вартості будь-якої додаткової інфраструктури постачання вони зможуть передати платникам тарифів? А як щодо спеціальних тарифів, які усувають штрафи за попит на високошвидкісні зарядні станції? Це важливі обговорення, потребують участі комунальних служб, які можуть вплинути на більш широке впровадження EV.

«Ми бачили набагато більше беруть участь членів [EEI]» сказав Schefter. «Нам знадобляться всі руки в роботі для підтримки потреб інфраструктури».

Скорочення витрат все ще необхідно

Іншими короткостроковими перешкодою для прогнозів продажів електромобілів для деяких виробників може стати відкат федерального податкового кредиту в розмірі $7500, оскільки все більше виробників долають обмеження в 200 000 автомобілів. Як тільки виробник досягне цього порогу продажів, повний кредит у розмірі $7500 залишиться доступним для покупців до кінця наступного кварталу. Після цього моменту сума кредиту знижується до $3750 протягом наступних шести місяців, а потім до $1875 протягом наступних шести місяців до повного закінчення терміну дії.

Влітку 2018 року Tesla досягла свого порога, тому кредити на її автомобілі почали падати в січні 2019 року. GM, який продав майже 187 000 автомобілів до кінця липня 2018 року, як очікується, досягне своєї межі до кінця року, тому його нові кредитні ставки можуть стартувати з квітня 2019 року. Nissan - наступний в черзі, з продажами 122 635 до кінця липня 2018 року, але, ймовірно, у нього є пара років, перш ніж він досягне межі.

«Очевидно, це боляче», сказав Схефтер. «Ми думаємо, що в найближчій перспективі це скоротить продажу для окремих автовиробників».

Може здатися несправедливим, що дві компанії, які в даний час стикаються з нестачею конкурентного ціноутворення, також є двома з трьох компаній, які з самого початку керували розробкою електромобілів.

«Це ганьба, тому що Tesla, GM і Nissan дійсно були в перших рядах», - сказав Фланаган. «І я думаю, це ганьба, що вони можуть бути оштрафовані за їх ранні інвестиції в інновації, і надалі».

У довгостроковій перспективі всі виробники електромобілів змушені знижувати свої витрати на транспортні засоби, якщо продажі досягнуть рівня, прогнозованого на середину 2020-х років. Акумулятори складають більшу частину преміальних автовиробників, які тепер стягують плату за електромобілі, на відміну від аналогічних моделей з традиційними двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на бензині. Поки що траєкторії цін на акумулятори, схоже, рухаються вниз так, що це дає надію прихильникам EV.

«Якщо ці витрати будуть продовжувати знижуватися, ви досягнете паритету витрат в 2022-2025 роках, і в цей момент електромобіль не буде нічим не відрізнятися від двигуна внутрішнього згоряння», - сказав Схефтер, підкреслюючи роль, яку відіграє обсяг продажів у створенні EV бізнес вигідний для виробників. «Я думаю, що масштаб дійсно важливий. Я думаю, що це головний драйвер в питанні прибутковості».

 

Стаття підготовлена за матеріалами Electrical Contractor, Chuck Ross "Pedal to the Metal: One Million Electric Vehicles and Counting"

 

 


enlightened

Нагадаємо, що інтернет-портал ELMAR компанії АСТ-Світлотехніка, яка є офіційним партнером таких всесвітньо відомих електротехнічних компаній, як: LAPP KABEL, Philips, Osram-Ledvance, Legrand, ABB, Schneider Electric і ін Купуючи продукцію під цими брендами, АСТ-Світлотехніка гарантує, що покупець захищений від покупки фальсифікату і скориставшись нашими послугами, буде володарем виключно автентичного електротехнічного продукту. Замовити і купити кабель, провід, світлодіодні лампи, у тому числі і світлодіодні філаментні лампи, а також лід-світильники, низьковольтне обладнання та іншу продукцію можна за телефонами: (044)593-9818 або +38 (097) 439-6335

Коментарі

Не знайдено дописів

Нове повідомлення