Що таке електродвигун
Електродвигуни – це електричні машини, які перетворюють електричну енергію в механічну обертальну електромагнітним полем. Перший електричний двигун був винайдений в 1834 році в Пруссії Якобі Б. С., і з тих пір зазнав серйозні зміни і вдосконалення. Електродвигун — це електромеханічний пристрій, який перетворює електричну енергію в механічну енергію. Зворотний процес виробництва електричної енергії з механічної енергії здійснюється генератором.
Робочі вимоги до електродвигунів, особливо в промисловості, завжди були величезні. Надійність, розмір, енергоефективність і ціна — це лише деякі з особливо важливих критеріїв. Різноманітні потреби привели до розвитку різних видів електродвигунів.
Статор і ротор
Конструкція всіх обертових електродвигунів складається в принципі з двох основних компонентів.
Рис. 1.2 Конструкція асинхронного двигуна
статор
Статор (2) - це нерухома частина двигуна, яка утримує пакети слоений де розміщені електричні обмотки.
ротор
Ротор (1) є рухомою частиною двигуна, яка встановлена на валу двигуна.
Докладно
Статор, ротор виготовлений з тонких залізних пластин, які утримують обмотки ротора. Одним з варіантів є двигун із зовнішнім ротором. На відміну від конструкції внутрішнього ротора, статор розміщений в середині двигуна і ротор обертається навколо статора. Ця конструкція використовується в деяких випадках, коли лопаті вентилятора встановлені безпосередньо на роторі. Якщо не вказано інше, всі наступні пояснення відносяться до внутрішнього дизайну ротора.
Розміри підключення типових промислових двигунів визначені в стандартах МЕК. Однак не всі двигуни відповідають цим вимогам. Наприклад, рамний мотор NEMA розмірами відрізняються від стандартів МЕК з-за переведення метрики в імперську систему.
Які бувають електродвигуни
На сьогодні розроблено дуже багато різних електричних двигунів. Адже вони застосовуються настільки повсюдно, що важко уявити, як можна обійтися без них.
В першу чергу – це електродвигуни змінного і постійного струму, по суті постійного струму – це ті ж змінного, де перемикання фази відбувається автоматично. Вони в свою чергу діляться на колекторні і вентильні. На електровозах застосовуються особливі двигуни – імпульсні.
Електродвигуни змінного струму мають саме широке застосування у всіх галузях господарської та промислової діяльності людства. Вони діляться на електричні синхронні і асинхронні двигуни. Асинхронні електродвигуни з короткозамкненим ротором мають найпростішу конструкцію, дуже прості в експлуатації і практично не вимагають обслуговування. Це найдешевший тип промислового двигуна.
Потужність і крутний момент
Номінальна потужність електродвигунів визначається в стандартному діапазоні. Це стандартизація дозволяє користувачам вибирати між різними виробниками двигунів для конкретних додатків. «Стандартний» вихідний діапазон і різниця збільшень його з країни в країну і регіон у регіон. Рекомендується з'ясувати, що виробники визначають як стандартні у своїх каталогах. У середньому мотори з типорозміром до 315 (близько 200 кВт) можна розглядати як стандартні двигуни зі стандартними розмірами.
Кінська сила [л. с.] — це одиниця вимірювання потужності двигуна. Якщо цей блок вказаний, він може бути перетворено наступним чином: 1 л. с. = 0,736 кВт або 1 кВт = 1,341 л. с. В таблиці 1.1 показана типова номінальна вихідна потужність промислового стандарту [кВт] і [л. с.].
kW |
0.18 |
0.25 |
0.37 |
0.55 |
0.75 |
1.10 |
1.5 |
2.2 |
3.0 |
4.0 |
5.5 |
7.5 |
11.0 |
hp |
|
|
|
|
1 |
|
2 |
3 |
|
5 |
7 |
10 |
15 |
kW |
15.0 |
18.5 |
22 |
30 |
37 |
45 |
55 |
75 |
90 |
110 |
132 |
160 |
200 |
hp |
20 |
|
30 |
40 |
50 |
60 |
75 |
100 |
|
|
|
|
|
Таблиця 1.1 Номінальна вихідна потужність двигуна
Крім потужності, крутний момент є важливою характеристикою двигуна. Крутний момент вказує на силу обертання вала двигуна. Потужність має пряме відношення до крутному моменту і можна розрахувати, коли крутний момент і швидкість відомі.
-
P = потужність [кВт]
-
T = крутний момент [Нм]
-
n = швидкість [об / хв]
Коефіцієнт 9,550, що використовується у формулі, є результатом перерахунку одиниць:
-
Потужність від базових блоків W (ват) до паспортних одиниць кВт (кіловат)
-
Швидкість від базового блоку з-1 (оборотів в секунду) до шильдика хв-1 (оборотів) в хвилину)
Двигуни змінного і постійного струму
Перший електродвигун, двигун постійного струму, був побудований близько 1833 року. Управління швидкістю цього типу двигуна простий і відповідає вимогам багатьох типів програм в той час. Двигун постійного струму управляється подачею напруги постійного струму, величина якого впливає на швидкість обертання ротора. Напруга, прикладена до результатів обмоток статора і ротора в магнітних полях, які притягають або відштовхують один одного, приводячи до руху ротора.
Енергія, що підводиться до ротору, передається через щітки, зазвичай зроблені з графіту, комутатор. Комутатор забезпечує включення наступній обмотки для досягнення безперервного обертання. Щітки схильні до механічного стирання і вимагають технічне обслуговування або періодичну заміну. Важливість двигунів постійного струму знизилася з часом, і вони рідко використовуються в діапазонах потужності вище кількох сотень ват сьогодні.
У порівнянні з двигунами постійного струму, двигуни змінного струму набагато простіше і надійніше. Тим не менш, AC двигуни звичайно мають фіксовану характеристику швидкості і крутного моменту. З-за цих фіксованих характеристик, протягом багатьох років двигуни змінного струму не могли використовуватися для багатьох різноманітних або спеціальних додатків. Тим не менш, вони використовуються в більшості додатків для перетворення електричної енергії в механічну енергію.
Принцип роботи двигунів змінного струму заснований на впливі обертового магнітного поля. Обертове поле генерується з багатофазного джерела змінного струму (зазвичай трифазний) або від однофазного джерела з допомогою конденсаторів або індуктивностей щоб добитися зсуву фаз.
Область застосування електродвигунів
Як вже згадувалося вище, електродвигун застосовується у всіх сферах діяльності людини. Асинхронні двигуни змінного струму найбільш поширені серед інших типів. Їх область застосування знаходиться в будівництві (бетономішалки, підйомні крани, підйомні механізми тощо), в аграрному секторі (елеватори, тваринницькі ферми, комбікормові заводи і т. д.), в житловому секторі (ліфти, вентиляція, водопостачання і т. д.), у промисловості (ріжучі верстати, токарні верстати, лиття, компресорні станції і вузли). Марно перераховувати – скрізь, де можна або необхідно перетворити електроенергію спочатку під обертальну механічну, а потім вже і в необхідну іншу, наприклад, поступальну механічну енергію.
Електродвигуни ABB
Електродвигуни АББ (виробництво Швеція), які пропонується купити-електродвигуни змінного струму з асинхронним короткозамкненим ротором. Це найбільш вдале пропозиція якісних електричних двигунів загального призначення. Що робить вдалим пропозицію електродвигунів АББ. В першу чергу звичайно глобальна складська підтримка і надійна логістика. Проста і надійна конструкція, що дозволяє використовувати ці електродвигуни ABB в усіх сферах господарства. Завжди існує широкі можливості модифікації. Електродвигуни АББ мугут працювати з частотними перетворювачами. Найбільш поширені двигуни ABB - застосовуються у всіх можливих механізмах, мають низьку ціну і характеризуються високою надійністю. В наявності на складі ABB (Київ) двигуни ІЕ1, IE2 загального призначення з алюмінієвої станиною M2AA, потужністю від 0,55 до 30кВт.
Конструкція електродвигуна
Для того, щоб електродвигун купити знати його конструкцію не обов'язково, але коротко розповімо про неї. Конструкція електродвигуна досить проста. Будь електродвигун складається з Корпусу, який виготовляється з алюмінієвого сплаву або чавуну. У корпусі встановлений на підшипниках вал електродвигуна, на якому знаходиться Короткозамкнений ротор. Вся ця конструкція розташована всередині статора з обмотками для створення електромагнітного поля. Варто звернути увагу, що на хвостовику вала електродвигуна завжди розташований вентилятор. Це дуже не другорядна деталь. Адже при переході електричної енергії в механічну побічним ефектом є тепло, що виділяється. Двигун необхідно охолоджувати. Інакше він просто перегріється і згорить. Кріплення електродвигунів проводиться або на лапах, або на фланці.
Схема підключення електродвигунів
Підключення електродвигунів АВВ проводиться також, як і інших виробників до лінії живлення за схемою трикутник (позначається символом Δ) або Зірка (позначається символом Y) відповідно у найменуванні електродвигуна пишеться і напруга електричної мережі, наприклад: 230 ВД, 400 ВУ
Як купити електродвигун
Для того, щоб купити електродвигун необхідно визначити наступні параметри:
-
Потужність – наприклад: 0,75 кВт;
-
Обороти – наприклад: 1500об/хв;
-
Корпус – наприклад: алюміній;
-
Напруга – наприклад: 220/400В.
-
Тип кріплення: наприклад: Фланець
і відправити запит по електронній пошті на нашому сайті. Менеджер підбере необхідний електродвигун і повідомить про його наявність або терміни поставки. Якщо ви знаходитесь в іншому місті в Україні, а не в Києві, купити однофазний електродвигун можна з доставкою. Відправка в інші міста України здійснюється Новою поштою. Природно, можна купити купити електродвигун в Києві на умовах самовивозу з нашого складу.
Приклад вибору перетину кабелю для підключення трифазного електродвигуна
Для прикладу вибору необхідного мідного кабелю для підключення трифазного електродвигуна зупинимося на моделі 11кВт 1500 об/хв 400 В (тр), 415 У (тр), 690 ВУ 50 Гц M2AA160MLA4B3. Основні параметри цього електродвигуна, які необхідні для розрахунку перерізу кабелю:
-
Номінальна робоча напруга 0,4 кВ;
-
Потужність 11 кВт;
-
ККД 88,2
-
Коефіцієнт потужності 0,81
Дані по прокладці кабелю:
-
Довжина кабельної лінії складе 20 м
-
Кабель в трубі з двома іншими кабелями по території підприємства для живлення двигунів насосної станції.
-
Відстань між кабелями складає 100 мм.
-
Розрахункова температура 20 °С..
Формула розрахунку величини довгостроково допустимої величини струму:
Iрозр= P / (√3•U•cos φ•η) тобто для нашого прикладу Тривало допустимий струм складе Iрозр= 11000 Вт / ( 1,73•380•0,81•0,882) = 23,42 А
По Таблиці вибору перетину кабелю (Наприклад, Довідник Н.І.Белорусова Розділ 29 Таблиця 29.15) вибираємо перетин кабелю для підключення трифазного електродвигуна з тривало допустимим робочим струмом 24 А
Таке значення для трижильного кабелю відповідає перерізу 3 мм2. Але такого не існує. З цієї причини вибираємо найближче більше, тобто 4 мм2.
Таким чином, необхідний гнучкий екранований мідний силовий кабель - Olflex Classic 115 CY 4G4
Слід зазначити, що повний розрахунок включає ще поправочні коефіцієнти на температуру середовища прокладки кабелю, довжину лінії і падіння напруги, питомого опору землі (якщо прокладка в землі), коефіцієнт на кількість поруч лежать працюючих кабелів. У нашому прикладі ми не розглядаємо через короткої лінії 20м, окрема прокладка по повітрю.
Нагадаємо, що інтернет-портал ELMAR компанії АСТ-Світлотехніка, яка є офіційним партнером таких всесвітньо відомих електротехнічних компаній, як: LAPP KABEL, Philips, Osram-Ledvance, Legrand, ABB, Schneider Electric і ін Купуючи продукцію під цими брендами, АСТ-Світлотехніка гарантує, що покупець захищений від покупки фальсифікату і скориставшись нашими послугами, буде володарем виключно автентичного електротехнічного продукту. Замовити і купити електродвигуни, світлодіодні лампи, у тому числі і світлодіодні філаментні лампи, а також лід-світильники, низьковольтне обладнання та іншу продукцію можна за телефонами: (044)593-9818 або +38 (097) 439-6335
# Куплю електродвигун / купити електродвигун в Україні / електродвигун купити Україна / / електродвигун купити київ / куплю електродвигун київ купити електродвигун київ / купити електродвигун постійного струму / купити електродвигун україна / електродвигун однофазний купити / купити тяговий електродвигун / купити електродвигун в києві / куплю електродвигун Україна асинхронний електродвигун купити / електродвигуни купити україна / / купити електродвигуни / електродвигуни купити / куплю електродвигуни / електродвигуни змінного струму купити